lcpo
Staycation in Bandung
Event in Jakarta
Flight to Surabaya
Tour in Lombok
Train to Yogyakarta
Car Rental in Semarang
Activities in Bali
hero-banner-image

Cottages in Lingga

Lingga
Sun, 23 Jun 2024 - Mon, 24 Jun 2024 (1 night)
1 Guest

FAQ about Cottages in Lingga

What are some cheap Cottages that are popular in Lingga?

What are some cool Cottages that have many Instagrammable spots in Lingga?

Where are the best areas to stay in Lingga?

What are the top tourist destinations in Lingga?

What are the best Cottages in Lingga with swimming pools?

Review about Cottages in Lingga

4.3/5
GoodFrom 11 reviews
4.0/522 Mar 2024
Sisca setyawati • Solo Trip
Nuansa kota yang hidup. Akses mudah ke mana-mana.
5.0/528 Nov 2023
Tri indra Wijaya
1.0/51 Des 2022
yanto herdiansyah
oyo ini tidak sesuai harga akun sudah d tutup, tapi kok bisa tf
5.0/515 Nov 2022
Topan Husayni • Couple Trip
4.0/510 Nov 2022
Topan Husayni
Aku kasih bintang 4 karena aku tuh kecewa banget sama sistem OYO ini. Di aplikasi harga berapa pas nyampe harga nya jomplang banget, jadi buat kalian yang udah terlanjur mesen jangan salahin owner dari homestay nya , tapi salahin OYO yang sistemnya bobrok, aku terima kasih banget malah sama owner homestay ini bisa jadi penengah yg baik, mau diomongin dengan sebaik mungkin. Poko nya keren.
5.0/510 Nov 2022
TH
Berkali kali mesen kamar kalo abis jalan jalan ke dabo singkep, de bes poko nya
5.0/510 Nov 2022
Topan Husayni • Couple Trip
Fasi
5.0/510 Nov 2022
Topan Husayni
Tempat nyaman, dengan harga dan fasilitas yg oke banget, penyambutan nya. Oke banget.
5.0/510 Nov 2022
Topan Husayni
Keren sih menurutku, punya pengalaman disini ga sia sia dateng ke penginapan cahaya alam. Apalagi yang punya nya familyfriendly sekali. Fasilitas yg oke ga jauh dari tempat makan poko nya keren bgt. Ga boong
2.0/521 Sep 2022
Fauzan Betra Ramadhan
5.0/525 Jun 2022
Adnan Mubharaq • Solo Trip
Penginapan Murah di area Daek Lingga, kamar bersih dan fasilitas hampir lengkap hanya kurang WIFI saja. Suasana seperti terasa di rumah dan ownernyapun ramah. Sangat recomended bagi yang mau menginap disini
Cottages in LinggaDon't feel hesitant to book Cottages in Lingga at tiket.com! We'll make sure to provide all conveniences you need when doing a room reservation. Book your favourite hotel now only at tiket.com!
how-to-book-poster

How to Book Accommodations on tiket.com

1. Find the accommodationEnter the name of the city, area, or accommodation to find the place you want.
2. Select a roomOn the accommodation detail page, you will see the available room options. Select a room that suits your needs.
3. Complete the booking detailsInput the contact details (the person who will be contacted by tiket.com and the accommodation about the booking) and the guests’ details.
4. Select Add-onsYou can also buy additional services such as meal packages, transportation, and many more.
5. Pay your bookingSelect the payment method and complete your transaction. Don't forget to use the promo code to get a cheaper accommodation price at tiket.com.
6. Get the reservation e-voucherAfter the payment is successful, the e-voucher will be available on the Your Orders menu and sent to the email listed in the contact details.