lcpo
Staycation in Bandung
Event in Jakarta
Flight to Surabaya
Tour in Lombok
Train to Yogyakarta
Car Rental in Semarang
Activities in Bali
hero-banner-image

Vacation Homes in West Teluk Betung

West Teluk Betung
Wed, 06 Mar 2024 - Thu, 07 Mar 2024 (1 night)
1 Guest

FAQ about Vacation Homes in West Teluk Betung

Which dates are the cheapest to stay in West Teluk Betung this month?

What are some cheap Vacation Homes that are popular in West Teluk Betung?

What are some cool Vacation Homes that have many Instagrammable spots in West Teluk Betung?

Which Vacation Homes have the best ratings in West Teluk Betung?

What are the best Vacation Homes in West Teluk Betung with swimming pools?

Review about Vacation Homes in West Teluk Betung

3.9/5
GoodFrom 23 reviews
4.0/525 Feb 2024
Hafid Zurohman • Couple Trip
Ada biaya tambahan.. tidakk sesuai aplikasi harga
2.6/512 Feb 2024
HR • Trip with Friends
Kekurangan 1. Hotelnya sepi bgt dan sangat horor, saya ditipe kamar teratai dan disitu ada kali 20an kamar yg keisi 2 kamar doang saya ama temen saya doang. 2. Minta di bersihin kamarnya kagak dibersihin (btw saya 2 hari disni) 3. Toiletnya yang kamar 002 teratai, air kamar mandinya kecil bat 4. Gak ada wifi, TV gak bisa dinyalain 5. Bnyak nyamuk dan semut
3.0/522 Jan 2024
Ayuza Adriani • Family Trip
Lokasi cukup jauh dari pusat kota, suasanan sekitar sepi naman jika ingn menuju pantai di pesawaran bisa menjadi solusi
5.0/58 Jan 2024
EV • Family Trip
Kalau ke Lampung mau nginep di sini lagi deh hotelnya bersih kamar luas, fasilitas kamar lengkap..minusnya agak jauh aja dr kota
5.0/56 Jan 2024
R Kurniawan
5.0/55 Jan 2024
Henda Henda • Trip with Friends
Kamarnya luas dan bersih
5.0/53 Jan 2024
Amran Jaya
userImage-7userImage-7
1 Photo
5.0/531 Des 2023
Arbaiyah Septiani • Family Trip
Cocok untuk keluarga, kamar luas, Bersih , AC dingin sampe buat kita beku hehe . Lokasinya di dataran tinggi, dekat dengan lembah hijau dan waterbom kedaton . Terima kasih wisma janatun
userImage-8userImage-8
1 Photo
5.0/529 Des 2023
MA • Family Trip
Alhamdulillah dapat hotel yg rekomended bila liburan ke Lampung, semoga terus ramai dan Fasilitas ya semakin lengkap
4.8/529 Des 2023
Rina Ahmad
4.0/528 Nov 2023
aryo sudharto
4.0/521 Nov 2023
Yulizar Aprianto
5.0/58 Sep 2023
AR
5.0/59 Mei 2023
mas Dimas
4.0/530 Apr 2023
Muhammad Iqbal • Family Trip
Oke nice
1.0/525 Apr 2023
Meylinda Meylinda • Family Trip
kamar tidak sesuai difoto,pelayanan karyawan judes ,itu kamar pesan yang deluxe yg dikasih kamar hantu,kaya gudang.kita minta batal karyawan nya ga boleh..kalo mau minta vidionya saya juga ada sereeeem banget kata pelayannya kamar full,kata saya kalo tau full kenapa ditutup jawab pelayannya itu aplikasinya ...sangat KECEWA kita minta refund dan kembalikan uang kami dari pihak tiket.com tolong kebijaksanaannya krn sangat tidak sesuai..jadi kami batalin ga jadi nginap takut kami seraaaaaam
1.0/51 Apr 2023
Bio Iman Syahputra
Sangat kecewa
1.0/51 Apr 2023
Bio Iman Syahputra
Sangat kecewa
3.4/54 Mar 2023
Sella Ananda
5.0/513 Feb 2023
Git
Nyaman rapih
Vacation Homes in West Teluk BetungDon't feel hesitant to book Vacation Homes in West Teluk Betung at tiket.com! We'll make sure to provide all conveniences you need when doing a room reservation. Book your favourite hotel now only at tiket.com!
how-to-book-poster

How to Book Accommodations on tiket.com

1. Find the accommodationEnter the name of the city, area, or accommodation to find the place you want.
2. Select a roomOn the accommodation detail page, you will see the available room options. Select a room that suits your needs.
3. Complete the booking detailsInput the contact details (the person who will be contacted by tiket.com and the accommodation about the booking) and the guests’ details.
4. Select Add-onsYou can also buy additional services such as meal packages, transportation, and many more.
5. Pay your bookingSelect the payment method and complete your transaction. Don't forget to use the promo code to get a cheaper accommodation price at tiket.com.
6. Get the reservation e-voucherAfter the payment is successful, the e-voucher will be available on the Your Orders menu and sent to the email listed in the contact details.