1
Night
Bagus Bay Guest House, Samosir
Bagus Bay Guest House, Samosir
Bagus Bay Guest House, Samosir
Bagus Bay Guest House, Samosir
Bagus Bay Guest House, Samosir
+ 92 others
Guest House

Bagus Bay Guest House

Ambarita, Samosir

Reviews

Tiket
3.9
Good
From 8 reviews
The most helpful reviews
Michael Mulia Simamora
24 Dec 2020 - Family
3.8/5
Tempatnya cukup nyaman, hanya pihak manajemen mungkin kurang memperhatikan pemeliharaan beberapa fasilitasnya. Tapi cukup berkesan untuk liburan bersama keluarga. Will try it again sometimes though.
AR
16 Sep 2020 - Group
3.4/5
Tempatnya bagus, nyaman, kamar bersih. Tp pelayan nya kurang ramah, semoga ada perbaikan, tiru lah Bali, dsna harga penginapan murah2, fasilitas OK & pelayan nya super ramah & sopan.
Fajrie Nuary
16 Mar 2021 - Solo
5.0/5
good banget juara makanannya mahal sih viewnya bagus
DM
08 Jun 2019 - Family
1.4/5
Lokasi lumayan gampang dijangkau, Layanan kurang memuaskan, welcome drink tidak ada, sabun & shampoo tidak ada. Selama kita menginap kamar tidak dibersihkan. Untuk kapasitas kamar yg katanya 3 ternyata sampai di tempat kita dikenakan cas. Air panas kadang ada kadang nggak 🤬🤬🤬
Vicky Raymond Chandra
27 Mar 2021 - Couple
3.0/5
Toiletnya g terurus deh
Location
Jl. Lkr. Tuktuk No.Kelurahan, Tuktuk Siadong, Simanindo, Kabupaten Samosir, Sumatera Utara 22395, Indonesia
maps
1
Night

About Accommodation

Check-in & check-out time
Check-in time:
14:00-23:59
Check-out time:
12:00
Do you want to check-in early? Arrange check-in time with the accommodation

Policy

Description

FAQ
What is the address of Bagus Bay Guest House?
Bagus Bay Guest House is located at Jl. Lkr. Tuktuk No.Kelurahan, Tuktuk Siadong, Simanindo, Kabupaten Samosir, Sumatera Utara 22395, Indonesia
What are the standard check-in & check-out times of Bagus Bay Guest House?
The standard check-in time at Bagus Bay Guest House is starting from 14:00-23:59 and the latest check-out time is at 12:00
What are the facilities available in Bagus Bay Guest House?
Facilities available in the hotel are (some may require extra charges):
  • tiket CLEAN
  • Wifi
  • Parking
  • Restaurant
  • 24-Hour Front Desk
Facilities
Popular Facilities
tiket CLEAN
Wifi
Parking
Restaurant
24-Hour Front Desk
Meeting Facilities
Sports, Spa & Recreations
Billiards
Public Facilities
Terrace
Meeting facilities
Restaurant
Living room
Parking (Free)
Pets
No pets allowed
 

Reviews

3.9
Good
From 8 reviews
Cleanliness
3.8
Facilities
3.6
Location
4.4
Service
3.5
Value for money
4.0
Couple
1
Family
2
Solo
1
Group
4
Vacation
8
Sort
Most helpful
Most helpful
Latest
Highest rating
Lowest rating
Filter
All
All
Solo
Family
Group
Couple
Vacation
Business
Medical
Others
Reviews with photos
Michael Mulia Simamora
24 Dec 2020 - Family
3.8/5
Tempatnya cukup nyaman, hanya pihak manajemen mungkin kurang memperhatikan pemeliharaan beberapa fasilitasnya. Tapi cukup berkesan untuk liburan bersama keluarga. Will try it again sometimes though.
AR
16 Sep 2020 - Group
3.4/5
Tempatnya bagus, nyaman, kamar bersih. Tp pelayan nya kurang ramah, semoga ada perbaikan, tiru lah Bali, dsna harga penginapan murah2, fasilitas OK & pelayan nya super ramah & sopan.
Fajrie Nuary
16 Mar 2021 - Solo
5.0/5
good banget juara makanannya mahal sih viewnya bagus
DM
08 Jun 2019 - Family
1.4/5
Lokasi lumayan gampang dijangkau, Layanan kurang memuaskan, welcome drink tidak ada, sabun & shampoo tidak ada. Selama kita menginap kamar tidak dibersihkan. Untuk kapasitas kamar yg katanya 3 ternyata sampai di tempat kita dikenakan cas. Air panas kadang ada kadang nggak 🤬🤬🤬
Vicky Raymond Chandra
27 Mar 2021 - Couple
3.0/5
Toiletnya g terurus deh
JP
03 Jan 2020 - Group
4.2/5
good we enjoyed our holiday there.
TP
05 Oct 2021 - Group
5.0/5
Hotel MURAH dan pemandangan bagus pelayanan baik
Michelle Sianipar
16 Jul 2019 - Group
5.0/5
great place bcs we prefer kinda private place to stay, the vibes was great too and the staff as well.
You’ve reported a review.
A problem occurred and we need a while to fix it. Please try again later.
You’ve already reported this review, and we’re currently checking your report.
Yay! You’ve successfully logged in
You’ve reported a review.
A problem occurred and we need a while to fix it. Please try again later.
You’ve already reported this review, and we’re currently checking your report.