1
Night
Cakra Homestay, Solo
Cakra Homestay, Solo
Cakra Homestay, Solo
Cakra Homestay, Solo
Cakra Homestay, Solo
+ 18 others
Homestay

Cakra Homestay

Pasar Kliwon, Solo
Starts from
IDR 101,525
per room per night

Reviews

Tiket
2.4
Bad
From 4 reviews
The most helpful reviews
NW
23 Mar 2022 - Solo Trip
2.4/5
bnyak nyamuk, pdhal bru dibersihin, pengap, dan sepi
AF
21 May 2022 - Solo Trip
1.0/5
Kami menginap di sini 2 hari. 1 Bagi yang ingin menginap di sini, pikir lagi 1000 kali deh. 2. Homestay Cakra sangat menguji kesabaran. Kesabaran dalam hal: - Kamar mandi yg kotor, kumuh, tidak ada slot pintu, shower tidak bisa digunakan, keran air sudah sangat tidak layak guna, - Kasur yang sudah usang, per2 dari spring bed akan menusuk tulang rusuk, bantal hanya 2 dan tipis, sarung bantal yang kotor, sprei terlihat tidak dibersihkan - Meja rias sudah rusak, laci rusak, kaca mau lepas - AC brisik, ga bisa dimatikan - Kalau malam, biasanya ada acara Wedangan, banyak pengunjung datang. Dan akan dijamin, parkir susah, tamu tidak didahulukan, karaoke (live music) kenceng banget sampai sekitar jam 11 malam, dijamin tidak nyenyak tidur - wifi, petunjuk arah kiblat bagi muslim, ga ada - Tdk ada handuk, sabun, air mineral - Layanan sangat minimalis, petugas yg tdk profesional. - pagi di hari kedua kami menginap, air mati. Kesimpulan: Saya sarankan cari homestay lain deh
Bonifacius Rampengan
29 Apr 2022
3.0/5
ANDIKA SULISTYA SAPUTRA
22 Dec 2021 - Business Trip
3.0/5
Ok....................
Location
Jalan Cakra II No. 15, Kauman, Pasar Kliwon, Kauman, Ps. Kliwon, Kota Surakarta, Jawa Tengah 57122
maps
1
Night
AC
Non-smoking room
Wifi

Double Room

Only 2 rooms left!
Breakfast not included
Wifi
1 double bed
1 Guest
20m²
Parking
IDR 101.525
per room per night
761 tiket Points

Queen Standard Room

Breakfast not included
Wifi
1 queen bed
1 Guest
20m²
IDR 132.238
per room per night
992 tiket Points

Queen Standard Room

Breakfast not included
Wifi
1 queen bed
1 Guest
20m²
Parking
IDR 139.365
per room per night
1.045 tiket Points

Queen Standard Room

Breakfast not included
Wifi
1 queen bed
1 Guest
20m²
Free Cancellation
Parking
Limited Time Offer. Price includes 5% discount!
IDR 147.838
IDR 139.584
per room per night
1.047 tiket Points
See more rooms (2)

Single Room

Only 1 rooms left!
Breakfast not included
Wifi
2 single beds
1 Guest
20m²
IDR 152.153
per room per night
1.141 tiket Points

Single Room

Only 1 rooms left!
Breakfast not included
Wifi
2 single beds
1 Guest
20m²
Free Cancellation
Parking
Limited Time Offer. Price includes 5% discount!
IDR 170.103
IDR 160.606
per room per night
1.205 tiket Points

Single Room

Only 1 rooms left!
Breakfast not included
Wifi
2 single beds
1 Guest
20m²
Free Cancellation
Late Checkout until 3PM
Limited Time Offer. Price includes 5% discount!
IDR 212.629
IDR 200.757
per room per night
1.506 tiket Points
See more rooms (1)

About Accommodation

Check-in & check-out time
Check-in time:
14:00-14:00
Check-out time:
12:00
Do you want to check-in early? Arrange check-in time with the accommodation

Description

FAQ
What is the address of Cakra Homestay?
Cakra Homestay is located at Jalan Cakra II No. 15, Kauman, Pasar Kliwon, Kauman, Ps. Kliwon, Kota Surakarta, Jawa Tengah 57122
What are the standard check-in & check-out times of Cakra Homestay?
The standard check-in time at Cakra Homestay is starting from 14:00-14:00 and the latest check-out time is at 12:00
What are the facilities available in Cakra Homestay?
Facilities available in the hotel are (some may require extra charges):
  • WiFi
  • Parking
  • Restaurant
  • 24-hour Front Desk
  • AC
Facilities
Popular Facilities
WiFi
Parking
Restaurant
24-hour Front Desk
AC
Public Facilities
Terrace
Smoking Room
Air Conditioning
Designated smoking areas
Public WiFi
Parking (Free)
Pets
No Pets Allowed
Hotel Services
Laundry Service/Dry Cleaning
Multilingual Staff
24-hour Front Desk
 

Reviews

2.4
Bad
From 4 reviews
Cleanliness
2.0
Facilities
2.5
Location
2.5
Service
2.5
Value for money
2.3
Solo Trip
2
Business Trip
1
Sort
Most helpful
Most helpful
Latest
Highest rating
Lowest rating
Filter
All
All
Solo Trip
Family Trip
Couple Trip
Trip with Friends
Business Trip
Medical Trip
Others
Reviews with photos
NW
23 Mar 2022 - Solo Trip
2.4/5
bnyak nyamuk, pdhal bru dibersihin, pengap, dan sepi
AF
21 May 2022 - Solo Trip
1.0/5
Kami menginap di sini 2 hari. 1 Bagi yang ingin menginap di sini, pikir lagi 1000 kali deh. 2. Homestay Cakra sangat menguji kesabaran. Kesabaran dalam hal: - Kamar mandi yg kotor, kumuh, tidak ada slot pintu, shower tidak bisa digunakan, keran air sudah sangat tidak layak guna, - Kasur yang sudah usang, per2 dari spring bed akan menusuk tulang rusuk, bantal hanya 2 dan tipis, sarung bantal yang kotor, sprei terlihat tidak dibersihkan - Meja rias sudah rusak, laci rusak, kaca mau lepas - AC brisik, ga bisa dimatikan - Kalau malam, biasanya ada acara Wedangan, banyak pengunjung datang. Dan akan dijamin, parkir susah, tamu tidak didahulukan, karaoke (live music) kenceng banget sampai sekitar jam 11 malam, dijamin tidak nyenyak tidur - wifi, petunjuk arah kiblat bagi muslim, ga ada - Tdk ada handuk, sabun, air mineral - Layanan sangat minimalis, petugas yg tdk profesional. - pagi di hari kedua kami menginap, air mati. Kesimpulan: Saya sarankan cari homestay lain deh
Bonifacius Rampengan
29 Apr 2022 -
3.0/5
ANDIKA SULISTYA SAPUTRA
22 Dec 2021 - Business Trip
3.0/5
Ok....................
You’ve reported a review.
A problem occurred and we need a while to fix it. Please try again later.
You’ve already reported this review, and we’re currently checking your report.
Yay! You’ve successfully logged in
You’ve reported a review.
A problem occurred and we need a while to fix it. Please try again later.
You’ve already reported this review, and we’re currently checking your report.