1
Night
Collection O 16 Vittoria Residence Near RS Mentari, West Jakarta
Collection O 16 Vittoria Residence Near RS Mentari, West Jakarta
Collection O 16 Vittoria Residence Near RS Mentari, West Jakarta
Collection O 16 Vittoria Residence Near RS Mentari, West Jakarta
Collection O 16 Vittoria Residence Near RS Mentari, West Jakarta
+ 57 others
Hotel

Collection O 16 Vittoria Residence Near RS Mentari

Cengkareng, West Jakarta

Reviews

Tiket
4.0
Good
From 121 reviews
The most helpful reviews
RN
18 Nov 2019 - Couple
5.0/5
Pelayanan nya sangat sopan, dan Ketika masuk ruangan itu bener bener bersih dan membuat kagum, harga murah dengan fasilitas mahal, hanya saja, bingung aksesnya ke kolom berenang, trus selalu pake kunci, kalo kelupaan bawa bisa bahaya kalo pasangan kita ninggalin kita sendiri, trus dia pergi ke gym, btw kesan paling enak itu suasana gym dan kolom berenang di lantai 8 yg membuat pemandangan superduper keren
Mariana Florecia
14 Mar 2021 - Family
3.6/5
saya bingung beberapa kali saya nginep kenapa pintu saya suka dibuka tanpa ketuk dahulu ya. sangat tidak sopan.. jika memang mau ada yg dipastikan atau disampaikan mohon ketuk dahulu.. buat jadi nggak nyaman. terimakasih.
AW
17 Jun 2021 - Couple
5.0/5
nice place 🤟🤟🤟🤟🤟🤟
BA
02 Jun 2021 - Family
5.0/5
satpamnya ketat sii jadi kalau bawa keluarga sedemikian di aturnya jadi agak bete wkwk
DR
30 May 2021 - Couple
5.0/5
bersih tempatnya, nyaman banget
Location
Jl. Daan Mogot Cengkareng, Jakarta Barat, Daerah Khusus Ibukota Jakarta, Jakarta
maps
1
Night

About Accommodation

Check-in & check-out time
Check-in time:
14:00-22:00
Check-out time:
12:00
Do you want to check-in early? Arrange check-in time with the accommodation

Policy

Description

FAQ
What is the address of Collection O 16 Vittoria Residence Near RS Mentari?
Collection O 16 Vittoria Residence Near RS Mentari is located at Jl. Daan Mogot Cengkareng, Jakarta Barat, Daerah Khusus Ibukota Jakarta, Jakarta
What are the standard check-in & check-out times of Collection O 16 Vittoria Residence Near RS Mentari?
The standard check-in time at Collection O 16 Vittoria Residence Near RS Mentari is starting from 14:00-22:00 and the latest check-out time is at 12:00
What are the facilities available in Collection O 16 Vittoria Residence Near RS Mentari?
Facilities available in the hotel are (some may require extra charges):
  • tiket CLEAN
  • Swimming Pool
  • Wifi
  • Parking
  • 24-Hour Front Desk
Does Collection O 16 Vittoria Residence Near RS Mentari have a swimming pool?
Yes, Collection O 16 Vittoria Residence Near RS Mentari does have a swimming pool.
Facilities
Popular Facilities
tiket CLEAN
Swimming Pool
Wifi
Parking
24-Hour Front Desk
Elevator
AC
Public Facilities
Terrace
Smoking room
Air conditioning
Designated smoking areas
Elevator/lift
Swimming Pool
Living room
Parking (Free)
Pets
No pets allowed
Hotel Services
Luggage storage
Multilingual staff
24-hour front desk
 

Reviews

4.0
Good
From 121 reviews
Cleanliness
4.0
Facilities
4.0
Location
4.1
Service
4.0
Value for money
4.1
Couple
53
Family
21
Solo
41
Group
6
Vacation
82
Business
20
Medical
6
Others
13
Sort
Most helpful
Most helpful
Latest
Highest rating
Lowest rating
Filter
All
All
Solo
Family
Group
Couple
Vacation
Business
Medical
Others
Reviews with photos
RN
18 Nov 2019 - Couple
5.0/5
Pelayanan nya sangat sopan, dan Ketika masuk ruangan itu bener bener bersih dan membuat kagum, harga murah dengan fasilitas mahal, hanya saja, bingung aksesnya ke kolom berenang, trus selalu pake kunci, kalo kelupaan bawa bisa bahaya kalo pasangan kita ninggalin kita sendiri, trus dia pergi ke gym, btw kesan paling enak itu suasana gym dan kolom berenang di lantai 8 yg membuat pemandangan superduper keren
Mariana Florecia
14 Mar 2021 - Family
3.6/5
saya bingung beberapa kali saya nginep kenapa pintu saya suka dibuka tanpa ketuk dahulu ya. sangat tidak sopan.. jika memang mau ada yg dipastikan atau disampaikan mohon ketuk dahulu.. buat jadi nggak nyaman. terimakasih.
AW
17 Jun 2021 - Couple
5.0/5
nice place 🤟🤟🤟🤟🤟🤟
BA
02 Jun 2021 - Family
5.0/5
satpamnya ketat sii jadi kalau bawa keluarga sedemikian di aturnya jadi agak bete wkwk
DR
30 May 2021 - Couple
5.0/5
bersih tempatnya, nyaman banget
Kukuh Prayogi
16 Mar 2021 - Solo
4.6/5
whats your story morning glory
AR
11 Mar 2021 - Couple
4.0/5
selalu minta di review tp bingung apanya yg mau di review
ML
09 Mar 2021 - Couple
2.6/5
Tidak ada handuk dan air minum sungguh kecewa Jadi bikin kerjaan mesti minta receptionist
EG
06 Mar 2021 - Family
3.0/5
hmm...viewnya bagus utk servis masih kurang
AR
04 Mar 2021 - Family
4.0/5
Nyaman, karyawan sebagian ramah, tempat buat ngungsi aman nyamannnnn
You’ve reported a review.
A problem occurred and we need a while to fix it. Please try again later.
You’ve already reported this review, and we’re currently checking your report.
Yay! You’ve successfully logged in
You’ve reported a review.
A problem occurred and we need a while to fix it. Please try again later.
You’ve already reported this review, and we’re currently checking your report.