Liberta Hotel Kemang, South Jakarta
Liberta Hotel Kemang, South Jakarta
Liberta Hotel Kemang, South Jakarta
Liberta Hotel Kemang, South Jakarta
Liberta Hotel Kemang, South Jakarta
+ 155 others
Hotel

Liberta Hotel Kemang

Mampang Prapatan, South Jakarta
Don't worry! This place added extra measures to ensure the cleanliness.
Body Temperature Check
Personal Protective Equipment
Cleaning & Disinfection
Social Distancing Rules
Sanitation Kits Availability

Reviews

Tiket
3.8
Good
From 170 reviews
Tripadvisor
From 393 reviews
The most helpful reviews
RP
06 Jul 2020 - Couple
2.6/5
Sarung Bantal Kucel bin Dekil !! di dalam kamar gak ada tuh yang seperti di tulisin di fasilitas di dalam kamar 🙈 gak ada sabun mandi nya juga , anduk cuman 1 padahal kan di hotel lain selalu 2! harga pas lah cuman kebersihan kamar nya doang
Weni Sulistyorini
09 Jun 2020 - Family
2.6/5
Hotel yang lumayan tapi kurang cocok untuk keluarga dan punya anak. parkir terbatas..tapi terbantu dgn security yg jaga. pelayanan ramah, dan fast response. kebersihan kurang Krn dapat kamar dgn handuk basah...dan kotoran rokok dipojokan kasur. seprei banyak noda *sepertinya habis kena saus. dan kamar mandi bau sekali rokok. kamar mandi tidak ada shower untuk bilas kurang cocok untuk stay lama... lokasi strategis dekat circle k, Indomaret, kfc, McD dan kafe2. so far so good... tapi kurang rekomended untuk yg sudah berkeluarga
BP
07 Oct 2020 - Solo
2.2/5
pertama air panas tidak panas lantai 5..padahal saya sudah tlpn receptionist tp ya begitu gak ad respond...malem2 ada yg gitaran di tangga duduk di tangga laki2 bawa gitar..,hotel udah kaya kost2an aja parah yg mau istirahat jd terganggu,, parkiran pas2an untuk mobil.
AL
27 Aug 2020 - Solo
2.8/5
Pengalaman saya ke sekian kalinya, handuk harus diminta terlebih dahulu baru diantar ke kamar. Entah disengaja atau tidak tapi hal kecil seperti ini sangat disayangkan.
Ferra Novike S
01 Aug 2020 - Couple
3.0/5
saya setiap x ke jakarta pasti nginap dsni udh kesekian kali tp skrg kok kamar ga ada handuknya ya? kemarin nginap sendal sm handuk ga ada. agak kurang pelayanannya skrg menu makanan jg kurang sprtinya skrg.
Location
Jl. Kemang I No.6, Bangka, Mampang Prpt., Kota Jakarta Selatan, Daerah Khusus Ibukota Jakarta 12730, Indonesia
maps
1
Night

About Accommodation

Check-in & check-out time
Check-in time:
14:00-23:00
Check-out time:
12:00
Do you want to check-in early? Arrange check-in time with the accommodation

Description

FAQ
What is the address of Liberta Hotel Kemang?
Liberta Hotel Kemang is located at Jl. Kemang I No.6, Bangka, Mampang Prpt., Kota Jakarta Selatan, Daerah Khusus Ibukota Jakarta 12730, Indonesia
What are the standard check-in & check-out times of Liberta Hotel Kemang?
The standard check-in time at Liberta Hotel Kemang is starting from 14:00-23:00 and the latest check-out time is at 12:00
What are the facilities available in Liberta Hotel Kemang?
Facilities available in the hotel are (some may require extra charges):
  • tiket CLEAN
  • Swimming Pool
  • Wifi
  • Parking
  • Restaurant
Does Liberta Hotel Kemang have a swimming pool?
Yes, Liberta Hotel Kemang does have a swimming pool.
Faciliies
Popular Facilities
tiket CLEAN
Swimming Pool
Wifi
Parking
Restaurant
24-Hour Front Desk
Spa
Elevator
AC
Airport Transfer
Meeting Facilities
Sports, Spa & Recreations
Barbecue grill(s)
Television in common areas
Outdoor pool
Rooftop terrace
Snack bar/deli
Beach sun loungers
Children's pool
Nightclub
Pets
No pets allowed
Pets allowed
Pets not allowed
Kids Facilities
Kid's pool
Children get free accommodation
 

Reviews

3.8
Good
From 170 reviews
Cleanliness
3.6
Facilities
3.5
Location
4.2
Service
3.7
Value for money
3.8
Couple
63
Family
23
Solo
69
Group
15
Vacation
98
Business
31
Medical
1
Others
40
Sort
Most helpful
Most helpful
Latest
Highest rating
Lowest rating
Filter
All
All
Solo
Family
Group
Couple
Vacation
Business
Medical
Others
Reviews with photos
RP
06 Jul 2020 - Couple
2.6/5
Sarung Bantal Kucel bin Dekil !! di dalam kamar gak ada tuh yang seperti di tulisin di fasilitas di dalam kamar 🙈 gak ada sabun mandi nya juga , anduk cuman 1 padahal kan di hotel lain selalu 2! harga pas lah cuman kebersihan kamar nya doang
Weni Sulistyorini
09 Jun 2020 - Family
2.6/5
Hotel yang lumayan tapi kurang cocok untuk keluarga dan punya anak. parkir terbatas..tapi terbantu dgn security yg jaga. pelayanan ramah, dan fast response. kebersihan kurang Krn dapat kamar dgn handuk basah...dan kotoran rokok dipojokan kasur. seprei banyak noda *sepertinya habis kena saus. dan kamar mandi bau sekali rokok. kamar mandi tidak ada shower untuk bilas kurang cocok untuk stay lama... lokasi strategis dekat circle k, Indomaret, kfc, McD dan kafe2. so far so good... tapi kurang rekomended untuk yg sudah berkeluarga
BP
07 Oct 2020 - Solo
2.2/5
pertama air panas tidak panas lantai 5..padahal saya sudah tlpn receptionist tp ya begitu gak ad respond...malem2 ada yg gitaran di tangga duduk di tangga laki2 bawa gitar..,hotel udah kaya kost2an aja parah yg mau istirahat jd terganggu,, parkiran pas2an untuk mobil.
AL
27 Aug 2020 - Solo
2.8/5
Pengalaman saya ke sekian kalinya, handuk harus diminta terlebih dahulu baru diantar ke kamar. Entah disengaja atau tidak tapi hal kecil seperti ini sangat disayangkan.
Ferra Novike S
01 Aug 2020 - Couple
3.0/5
saya setiap x ke jakarta pasti nginap dsni udh kesekian kali tp skrg kok kamar ga ada handuknya ya? kemarin nginap sendal sm handuk ga ada. agak kurang pelayanannya skrg menu makanan jg kurang sprtinya skrg.
Abadiah Dzuliati
29 Mar 2020 - Group
3.8/5
The room was okay and clean but because the hotel is friendly environment so they wash the bed sheet once in two days. Hope they wash it everyday with friendly detergent.
Saipul Saipul
29 Oct 2020 - Solo
4.0/5
"suasana tenang, tp tengah malam ad ribut2, sempat takut, kebersihan tolong di tingkatkan, air panas luar biasa enak, dan sarapan oke bgt, walau menunggu sedikit lama, itu aja sih, ayo coba dan buktikan sendiri 😀😀😀😀
BP
07 Oct 2020 - Group
2.2/5
Air panas tidak dingin..sudah berkali kali hubungin reception tp no respond,di koridor anak kecil di biarkan main malem2 lari lari brisik mengganggu kenyamanan dan ketenangan tamu lain,,sampe sampe ada yg main gitar di tangga nyanyi2 kaya kosan aja...handuk kurang 1 saya minta 1 lagi dari siang,, malem nya baru ada jam 7an
IR
27 Sep 2020 - Couple
4.0/5
Opsi yg bagus untuk staycation
MR
18 Jul 2020 - Couple
3.8/5
Hotelnya bagus, bersih dan pelayanannya baik kamar bersih tapi sayang di kamar tidak ada keset dan parkiran kurang luas. Untuk pengalaman menginap 7/10
3.5
From 393 reviews
Cleanliness
4.0
Rooms
3.5
Location
4.0
Service
3.5
Value
4.0
Couples
83
Family
43
Solo travel
53
Friends getaway
58
Business
122
yenyyoungxyz
24 Aug 2020 -
Me and my friends really enjoyed our stay, the room was clean, soap..shampoo..towels were complete. The pool were gorgeous ..on the top floor together with the restaurant, it has amazing view of Jakarta. We swam twice there , it was not big pool but its good enough. DJ plays in the evening was great..and foods were delicious. We did Tik tok many times in the room and the corridor...We definitely will come back here again....Cheers
urdu2019
09 Jan 2020 - Business
Budget hotel with swimming pool at the roof top,food and beverages quite good,staff very helpful but some of the equipment at the room should repair but over all i was very enjoy stay at liberta hotel kemang Keel up the good work
SavvyTraveller999sm
25 Nov 2019 -
Had a good stay for 3 nights....Room was clean...neat. Breakfast spread were quite good. Besides the main menu, they had local food such as Soto Bandung...Lontong Sayur. Tastyyy... The dinner time..i was entertained by live music in the roof top Bar...great songs...english/indonesian songs. Very nice views at the Top. I had salmon steak..it was juicy..delicious..the other day I had Spaghetti and Pizza..delicious... Staffs were friendly and helpful.
287Darma
17 Nov 2019 - Solo travel
My first time here. Overall, I like the tropical beach ambience. Startegic location, the terrace and swimming pool are quite interesting. The windows in the room are large enough. The bed and sheet are in good condition. Minus point will be there is only one towel
margonosie
04 Oct 2019 - Solo travel
Nice and strategic hotel at Kemang area. Comfort room and nice f&b. Nice view also from Lobbyn sky terrace restaurant. Good taste and price wise food and beverage. It's recommended also for having party or gathering at this place. There is small sky pool at this hotel with depth 1.4m and also kids pool. Recommended hotel with affordable price.
You’ve reported a review.
A problem occurred and we need a while to fix it. Please try again later.
You’ve already reported this review, and we’re currently checking your report.
Yay! You’ve successfully logged in
You’ve reported a review.
A problem occurred and we need a while to fix it. Please try again later.
You’ve already reported this review, and we’re currently checking your report.