1
Night
OYO 1996 Koneng Hotel, Bogor
OYO 1996 Koneng Hotel, Bogor
OYO 1996 Koneng Hotel, Bogor
OYO 1996 Koneng Hotel, Bogor
OYO 1996 Koneng Hotel, Bogor
+ 22 others
Hotel

OYO 1996 Koneng Hotel

Puncak, Bogor

Reviews

Tiket
3.6
Good
From 87 reviews
The most helpful reviews
CA
28 Oct 2020 - Family
4.8/5
udh 2x kesini ,, aplg cocok untuk keluarga apa lagi yg punya ank .. bersih, pokok nya pertahanin yaa ,, suka am hotel ini .. ramah"
Andriansah Andriansah
28 Jun 2020 - Group
2.2/5
fasilitas yang gratis hanya kolam renang itupun bisa di gunakan esok hari.a , badminton , raket dan koq saya beli billiar , saya sudah bayar , hanya gara" Lampu mati penjaga.a tidak mau mengganti Lampu.a , air panas tidak nyala , padahal saya sewa 8 Kamar tapi fasilitas dan palayananya sangatlah kurang , Terimakasih
AN
09 Jun 2020 - Couple
2.4/5
staff hotel tidak ramah, jutek ,
SS
11 Mar 2020 - Family
4.2/5
Kami dapat kamar sepertinya gedung yg lama, kesan tua nya terasa, hotel dekat jalan raya, tp keamanan nya bagus sekali. Baru kali ini hotel yg menyediakan cuci mobil pagi. Sesuai dengan harganya
GM
30 Dec 2019 - Couple
2.6/5
Possitive: 1. Nearbye main road 2. Nearbye restaurant, hospital 3. Room clean 3/5 4. Have pool area 5. have basket ball field, ping pong table, gathering area 6. Parking lot 8. Every morning they washed our car 9. Natural alarm (ayam jago) 10. its a surprise, the hotel still exist for 40-50 years (since my dad single) Negative: 1. The price +/- 400k.. a little bit expensive.. even its new year holiday w/o breakfast 2. Water heater in the bathroom only from 07-09 am and 18.00-21.00 3. we need to ask mineral bottle, no hot water in the room 4. Natural alarm (ayam jago) start from 04am in the morning. 5. a lot of dogs in the night sounding auuuu auuuu auuuu 6. the hotel need renovation, right now its juts about painting the wall.. but actually everything not function well
Location
Jl. Raya Cipanas Cipanas No.72, Gadog, Kec. Pacet, Kabupaten Cianjur, Jawa Barat
maps
1
Night

About Accommodation

Check-in & check-out time
Check-in time:
14:00-23:59
Check-out time:
12:00
Do you want to check-in early? Arrange check-in time with the accommodation

Policy

Description

FAQ
What is the address of OYO 1996 Koneng Hotel?
OYO 1996 Koneng Hotel is located at Jl. Raya Cipanas Cipanas No.72, Gadog, Kec. Pacet, Kabupaten Cianjur, Jawa Barat
What are the standard check-in & check-out times of OYO 1996 Koneng Hotel?
The standard check-in time at OYO 1996 Koneng Hotel is starting from 14:00-23:59 and the latest check-out time is at 12:00
What are the facilities available in OYO 1996 Koneng Hotel?
Facilities available in the hotel are (some may require extra charges):
  • tiket CLEAN
  • Swimming Pool
  • Wifi
  • Parking
  • 24-Hour Front Desk
Does OYO 1996 Koneng Hotel have a swimming pool?
Yes, OYO 1996 Koneng Hotel does have a swimming pool.
Facilities
Popular Facilities
tiket CLEAN
Swimming Pool
Wifi
Parking
24-Hour Front Desk
Public Facilities
Terrace
Swimming Pool
Living room
Parking (Free)
Pets
No pets allowed
Hotel Services
24-hour front desk
 

Reviews

3.6
Good
From 87 reviews
Cleanliness
3.3
Facilities
3.5
Location
3.9
Service
3.5
Value for money
3.6
Couple
40
Family
28
Solo
16
Group
3
Vacation
68
Business
7
Others
12
Sort
Most helpful
Most helpful
Latest
Highest rating
Lowest rating
Filter
All
All
Solo
Family
Group
Couple
Vacation
Business
Medical
Others
Reviews with photos
CA
28 Oct 2020 - Family
4.8/5
udh 2x kesini ,, aplg cocok untuk keluarga apa lagi yg punya ank .. bersih, pokok nya pertahanin yaa ,, suka am hotel ini .. ramah"
Andriansah Andriansah
28 Jun 2020 - Group
2.2/5
fasilitas yang gratis hanya kolam renang itupun bisa di gunakan esok hari.a , badminton , raket dan koq saya beli billiar , saya sudah bayar , hanya gara" Lampu mati penjaga.a tidak mau mengganti Lampu.a , air panas tidak nyala , padahal saya sewa 8 Kamar tapi fasilitas dan palayananya sangatlah kurang , Terimakasih
AN
09 Jun 2020 - Couple
2.4/5
staff hotel tidak ramah, jutek ,
SS
11 Mar 2020 - Family
4.2/5
Kami dapat kamar sepertinya gedung yg lama, kesan tua nya terasa, hotel dekat jalan raya, tp keamanan nya bagus sekali. Baru kali ini hotel yg menyediakan cuci mobil pagi. Sesuai dengan harganya
GM
30 Dec 2019 - Couple
2.6/5
Possitive: 1. Nearbye main road 2. Nearbye restaurant, hospital 3. Room clean 3/5 4. Have pool area 5. have basket ball field, ping pong table, gathering area 6. Parking lot 8. Every morning they washed our car 9. Natural alarm (ayam jago) 10. its a surprise, the hotel still exist for 40-50 years (since my dad single) Negative: 1. The price +/- 400k.. a little bit expensive.. even its new year holiday w/o breakfast 2. Water heater in the bathroom only from 07-09 am and 18.00-21.00 3. we need to ask mineral bottle, no hot water in the room 4. Natural alarm (ayam jago) start from 04am in the morning. 5. a lot of dogs in the night sounding auuuu auuuu auuuu 6. the hotel need renovation, right now its juts about painting the wall.. but actually everything not function well
RF
14 Apr 2021 - Solo
4.0/5
fasilitas ok dan deket dengan tempat makanan
Nurohmah Maudi
08 Apr 2021 - Couple
5.0/5
sangat bagus dan menyenangkan menginap dan berlibur di hotel ini
SW
02 Apr 2021 - Family
3.6/5
Ini hotel worth it banget sih buat keluarga, terutama anak2. Ada fasilitas taman bermain, sama kolam renang. Cuci mobil juga ada. Gue paling suka taneman2nya, terus ada suara burung gitu. Pokoknya atmosfer di hotel ini asri parah deh. Kamarnya simpel, tapi comfortable banget. Jangan lupa bawa stopkontak sendiri gais, soalnya cuma ada satu colokan kosong. Terus gak ada telfon di kamar (yg kamarnya di bawah), jafi kalo kalian butuh apa2, kudu ke atas nyari karyawannya. Terus gak ada tempat sampah di kamar mandi. Ada ember kosong sih di bawah wastafel, cuma gue gak paham kegunaannya apa, alhasil gue pake buat tempat sampah. But, overall ini hotel layak kok dimasukin list nginep.
MF
01 Feb 2021 - Family
3.2/5
Air Panas nya Tidak Berfungsi
SS
03 Jan 2021 - Solo
5.0/5
Sangat menyenangkan sekali...
You’ve reported a review.
A problem occurred and we need a while to fix it. Please try again later.
You’ve already reported this review, and we’re currently checking your report.
Yay! You’ve successfully logged in
You’ve reported a review.
A problem occurred and we need a while to fix it. Please try again later.
You’ve already reported this review, and we’re currently checking your report.