lcpo
Staycation in Bandung
Event in Jakarta
Flight to Surabaya
Tour in Lombok
Train to Yogyakarta
Car Rental in Semarang
Activities in Bali
Bedroom 1, OYO 240 Audah Sevana Syariah Hotel, Surabaya
Exterior & Views 2, OYO 240 Audah Sevana Syariah Hotel, Surabaya
Public Area 3, OYO 240 Audah Sevana Syariah Hotel, Surabaya
Bedroom 4, OYO 240 Audah Sevana Syariah Hotel, Surabaya
Others 5, OYO 240 Audah Sevana Syariah Hotel, Surabaya
See all photos
Hotel

OYO 240 Audah Sevana Syariah Hotel

4.0/5

(111 reviews)
Wonokromo, Surabaya

All rooms are fully booked. Change the date or other details.

Room Sold Out illustration

This place is fully booked

Let’s choose the available dates below or adjust your stay dates.

Login illustration

Have you got an account?

Create one or log into it to enjoy member-only discounts & benefits!

Reviews

See all

4.0/5

GoodFrom 111 reviews
5.0/528 Dec 2022
Mulyati Mulyati
5.0/527 Nov 2022
Agus sonhaji
5.0/523 Sep 2022
Dessy Natalia Renwarin
5.0/523 Sep 2022
Wirandhy Rifqi Sapaty
5.0/518 Sep 2022
MR
5.0/515 Sep 2022
Isnanto Khomarudin
5.0/55 Sep 2022
MR
Berkali2 nginep disini gk pernah ngecewain. Kamar bersih, fasilitas memuaskan, higienis, murah lagi
5.0/519 Aug 2022
MR
Hotel termurah se surabaya dengan fasilitas, kebersihan, lokasi yang strategis
5.0/512 Aug 2022
MR • Solo Trip
Nyaman, pertahankan! Minusnya mungkin di air panas waktu pagi gk nyala atau krg kerasa dan blower mati, tapi overall sdh oke. Tv gede segaban dan sdh digital, ac dingin, bed nyaman. Dengan hrg yg murmer cuma 50rb, fantantis sihh, memuaskan sekali🙏
5.0/523 Jun 2022
LL
worth it banget dengan budget rendah tapi bisa mendapatkan fasilitas hotel seperti ini yg sangat luar biasa. sangat puas banget deh pokoknya. pelayanannya juga ramah dan memuaskan. terima kasih
5.0/522 May 2022
HL • Trip with Friends
5.0/524 Dec 2021
Muhamad Hasan Alkatiri • Others
pelayanannya memuaskan
5.0/53 Dec 2021
Agus Proklamadia • Medical Trip
oke bagus bagus oke oke oke
5.0/53 Nov 2021
IS • Others
mantap tempat nyaman
5.0/528 Jun 2021
Fahrizi Fatahillah • Business Trip
ini baru layak sekali
5.0/521 May 2021
Adhi Yunanto • Others
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
5.0/51 Nov 2019
CI • Family Trip
Dekat Taman Bungul, Tersedia Banyak Pilihan Tempat Kuliner yang dekat
5.0/517 Aug 2019
RI • Family Trip
pesan yg sekamar bertiga, fasilitas cukup lengkap, TV besar, water heater, buat masak air jg ada cuma gelasnya yg gaada, kedepan bisa diimprove lah, overall oke lah
5.0/521 Jun 2019
miftakul sidiq • Others
Bisa direkomend ke saudara atau temen... Harga Bersahabat...
5.0/521 Jun 2019
moh irwan • Others
Menurut saya dengan harga yang terjangkau dan fasilitas lengkap seperti shower hot and cold,,tv lumayan besar,,ac...bisa lha dibuat langganan klo stay disurabaya,,recomend deh...

Location

See maps
maps
15-D, Jl. Cisadane No.15-D, Darmo, Wonokromo, Surabaya

Accommodation Policy

Check-in Procedure
Check-in14:00
Check-out12:00

Want to check in early? Fill out the Special Requests form on the booking page.

About OYO 240 Audah Sevana Syariah Hotel

Great care is taken to ensure guests experience comfort through top-notch services and amenities. Remain linked during your visit by utilizing the complimentary internet access available.The hotel offers complimentary parking for guests who arrive with their own mode of transport. The hotel is completely smoke-free.

Frequently Asked Questions

What is the address of OYO 240 Audah Sevana Syariah Hotel?

What are the standard check-in & check-out times of OYO 240 Audah Sevana Syariah Hotel?

What are the facilities available in OYO 240 Audah Sevana Syariah Hotel?

Room Type and Price

Thu, 20 Jun 2024- Fri, 21 Jun 2024 (1 night)
1 Room, 1 Guest
No Result illustration
This accommodation is fully bookedNo worries! You can stay here on other dates. Let’s choose the available dates or adjust your stay dates to check the unit’s availability.