POP! Hotel Pasar Baru Jakarta, Central Jakarta
POP! Hotel Pasar Baru Jakarta, Central Jakarta
POP! Hotel Pasar Baru Jakarta, Central Jakarta
POP! Hotel Pasar Baru Jakarta, Central Jakarta
POP! Hotel Pasar Baru Jakarta, Central Jakarta
+ 61 others
Hostal

POP! Hotel Pasar Baru Jakarta

Sawah Besar, Central Jakarta
Don't worry! This place added extra measures to ensure the cleanliness.
Body Temperature Check
Personal Protective Equipment
Cleaning & Disinfection
Social Distancing Rules
Sanitation Kits Availability

Reviews

Tiket
4.3
Bagus
From 95 reviews
Tripadvisor
From 237 reviews
The most helpful reviews
PM
10 Nov 2020 - Family
3.8/5
hotel bersih dan letak yg strategis. hanya ada sedikit yg kurang dmn kmar tdk di sediahkan gelas dan teko listrik juga sandal dan telpon harus ke koridor dulu. sarapan hanya ada 1 menu yaitu hanya nasi dan 1 lauk kemasan..masih banyak yg harus di perbaiki.
LF
08 Jan 2020 - Couple
4.0/5
Suka semua, cuma agak kaget dikirain sarapan pagi bukan berupa box hihi tapi gapapa pelayanan oke ramah semua. Tempat juga strategis next kalo kejakarta pusat ke hotel ni lagi.
Intan Permatasari
02 Jan 2020 - Couple
4.6/5
Letak strategis banget aman dan ramai
DE
08 Jul 2019 - Solo
3.6/5
Cek in sangat lama harus nunggu jam 12 an, sarapan menu nya itu itu saja.. Harus ada perbaikan. Semoga ke depan nya lebih baik lagi, handuk sdh diganti lebih baru, wifi sering putus di malam hari.
DD
20 Jan 2021 - Couple
3.4/5
rada tdk cocok dg harga, karna dg harga 300 hotel lai sudh trmsk sendal,sikat gigi, mini bar dan tisu
Location
Jl. H. Samanhudi No.17, RT.19/RW.3, Ps. Baru, Sawah Besar, Kota Jakarta Pusat, Daerah Khusus Ibukota Jakarta 10710, Indonesia
maps
1
Night

About Accommodation

Check-in & check-out time
Check-in time:
14:00-14:00
Check-out time:
12:00
Do you want to check-in early? Arrange check-in time with the accommodation

Description

FAQ
What is the address of POP! Hotel Pasar Baru Jakarta?
POP! Hotel Pasar Baru Jakarta is located at Jl. H. Samanhudi No.17, RT.19/RW.3, Ps. Baru, Sawah Besar, Kota Jakarta Pusat, Daerah Khusus Ibukota Jakarta 10710, Indonesia
What are the standard check-in & check-out times of POP! Hotel Pasar Baru Jakarta?
The standard check-in time at POP! Hotel Pasar Baru Jakarta is starting from 14:00-14:00 and the latest check-out time is at 12:00
What are the facilities available in POP! Hotel Pasar Baru Jakarta?
Facilities available in the hotel are (some may require extra charges):
  • tiket CLEAN
  • Wifi
  • Parking
  • Restaurant
  • 24-Hour Front Desk
Faciliies
Popular Facilities
tiket CLEAN
Wifi
Parking
Restaurant
24-Hour Front Desk
Spa
Elevator
AC
Meeting Facilities
Sports, Spa & Recreations
Golf course on site
Garden
Pets
Pets not allowed
No pets allowed
Pets allowed
Public Facilities
Smoke-free property
Air conditioning
Meeting facilities
Public WiFi
Elevator/lift
Beach
Designated smoking areas
 

Reviews

4.3
Bagus
From 95 reviews
Kebersihan
4.4
Fasilitas
4.0
Lokasi
4.4
Layanan
4.2
Kepantasan harga
4.2
Pasangan
27
Keluarga
28
Solo
36
Grup
4
Liburan
47
Bisnis
26
Lainnya
22
Sort
Most helpful
Most helpful
Latest
Highest rating
Lowest rating
Filter
All
All
Solo
Family
Group
Couple
Vacation
Business
Medical
Others
Reviews with photos
PM
10 Nov 2020 - Family
3.8/5
hotel bersih dan letak yg strategis. hanya ada sedikit yg kurang dmn kmar tdk di sediahkan gelas dan teko listrik juga sandal dan telpon harus ke koridor dulu. sarapan hanya ada 1 menu yaitu hanya nasi dan 1 lauk kemasan..masih banyak yg harus di perbaiki.
LF
08 Jan 2020 - Couple
4.0/5
Suka semua, cuma agak kaget dikirain sarapan pagi bukan berupa box hihi tapi gapapa pelayanan oke ramah semua. Tempat juga strategis next kalo kejakarta pusat ke hotel ni lagi.
Intan Permatasari
02 Jan 2020 - Couple
4.6/5
Letak strategis banget aman dan ramai
DE
08 Jul 2019 - Solo
3.6/5
Cek in sangat lama harus nunggu jam 12 an, sarapan menu nya itu itu saja.. Harus ada perbaikan. Semoga ke depan nya lebih baik lagi, handuk sdh diganti lebih baru, wifi sering putus di malam hari.
DD
20 Jan 2021 - Couple
3.4/5
rada tdk cocok dg harga, karna dg harga 300 hotel lai sudh trmsk sendal,sikat gigi, mini bar dan tisu
AS
15 Jan 2021 - Couple
3.8/5
Over all Oke, cm sarapan aja yg agak kurang..
LS
05 Jan 2021 - Family
5.0/5
The staffs are very helpful, very nice. The room is very clean and the very cozy.
Dendi Prastyar
01 Jan 2021 - Couple
5.0/5
minusnya mungkin sandal dan sikat gigi beli lagi
JI
28 Dec 2020 - Couple
3.0/5
tempatnya nyaman, cukup bagus
Razi Aziz Syahputro
20 Dec 2020 - Couple
3.8/5
baguss kamar dan lokasinyaa
4.5
From 237 reviews
Cleanliness
4.5
Rooms
4.0
Location
4.5
Service
4.0
Value
4.5
Couples
42
Family
36
Solo travel
41
Friends getaway
36
Business
76
fendyd2020
11 Oct 2020 - Solo travel
location was ok but only towel and soap were given there was no dental kit. I was disappointed with the choice of breakfast there were no bread all. And they were doing nothing to offer. So what for the breakfast was included but the fact was nothing. what a bad experience.
jacoblim7
26 May 2020 - Family
A nice place to have a holiday or for travel business. Good staff and management, clean room, a cozy cafe wich is 2 place for smoking and no smoking area. I think you guys should try this place... By the way it's very cheap but the place is realy good...
Marli D
26 May 2020 - Solo travel
Service is good. Coffee is really good. Room is clean and decent. Pricing is budget friendly too. Location is also smack in the middle of the city. Its near a lot of places that you want to go as a tourist. Overall its a great budget hotel.
budinug73
24 Feb 2020 -
Room very clean. Room service. Room service is very friendly. Very strategic location, close to the Pasar Baru market. Good for vacation. Culinary tour and clothes shopping. Near to the train station between Juanda Station and Sawah Besar Station.
yps0909
10 Feb 2020 -
Very friendly receprionist. Fast checkin process. Room and bathroom very clean. But very limited amenities. just a pouch of multipurpose liquid wash, a chunk of soap, two bottle of mineral water. no tooth brush and tooth paste, no hair dryer, no slipper (they have some for sale), no cloth hanger.
You’ve reported a review.
A problem occurred and we need a while to fix it. Please try again later.
You’ve already reported this review, and we’re currently checking your report.
Yay! You’ve successfully logged in
You’ve reported a review.
A problem occurred and we need a while to fix it. Please try again later.
You’ve already reported this review, and we’re currently checking your report.