1
Night
Prime Gejayan Residences, Yogyakarta
Prime Gejayan Residences, Yogyakarta
Prime Gejayan Residences, Yogyakarta
Prime Gejayan Residences, Yogyakarta
Prime Gejayan Residences, Yogyakarta
+ 31 others
Hotel

Prime Gejayan Residences

Depok, Yogyakarta

Reviews

Tiket
4.2
Good
From 141 reviews
The most helpful reviews
Damar Alfian
20 Apr 2021 - Couple
5.0/5
Tempat nya bagus, cuma belum ada sabun sama shampo aja.. lainya perfect
VD
26 Mar 2021 - Solo
4.6/5
mantap kamar nyaman bangettt dan harga terjangkau sekali👍🏻
RR
15 Mar 2021 - Couple
4.2/5
Bagus banget, dket kemana2 sih kalo pake motor, pkoknua lokasinua fantastis deh, cuma wifinya agak jelek sih hahha, overall is ok, keknya kalo ke jogja lagi bakala nginep disini
AN
03 Jan 2021 - Couple
3.4/5
kamar bagus, fasilitas oke, tempat dekat kota, Tapi sayang mbak nya yg pakai hijab kacamata ngomong nya kurang ramah sama tamu
MF
25 Aug 2021 - Solo
5.0/5
harga murah tapi fasilitas berkualitas
Location
Gg. Kuwera No.9, Santren, Caturtunggal, Kec. Depok, Kota Yogyakarta, Jawa Tengah
maps
1
Night

About Accommodation

Check-in & check-out time
Check-in time:
14:00-23:59
Check-out time:
12:00
Do you want to check-in early? Arrange check-in time with the accommodation

Policy

Description

FAQ
What is the address of Prime Gejayan Residences?
Prime Gejayan Residences is located at Gg. Kuwera No.9, Santren, Caturtunggal, Kec. Depok, Kota Yogyakarta, Jawa Tengah
What are the standard check-in & check-out times of Prime Gejayan Residences?
The standard check-in time at Prime Gejayan Residences is starting from 14:00-23:59 and the latest check-out time is at 12:00
What are the facilities available in Prime Gejayan Residences?
Facilities available in the hotel are (some may require extra charges):
  • tiket CLEAN
  • Wifi
  • Parking
  • 24-Hour Front Desk
  • AC
Facilities
Popular Facilities
tiket CLEAN
Wifi
Parking
24-Hour Front Desk
AC
Airport Transfer
Sports, Spa & Recreations
Board game
Billiards
Public Facilities
Smoking room
Air conditioning
Designated smoking areas
Living room
Parking (Free)
Pets
No pets allowed
 

Reviews

4.2
Good
From 141 reviews
Cleanliness
4.2
Facilities
4.2
Location
4.1
Service
4.2
Value for money
4.3
Couple
71
Family
23
Solo
36
Group
11
Vacation
88
Business
29
Others
24
Sort
Most helpful
Most helpful
Latest
Highest rating
Lowest rating
Filter
All
All
Solo
Family
Group
Couple
Vacation
Business
Medical
Others
Reviews with photos
Damar Alfian
20 Apr 2021 - Couple
5.0/5
Tempat nya bagus, cuma belum ada sabun sama shampo aja.. lainya perfect
VD
26 Mar 2021 - Solo
4.6/5
mantap kamar nyaman bangettt dan harga terjangkau sekali👍🏻
RR
15 Mar 2021 - Couple
4.2/5
Bagus banget, dket kemana2 sih kalo pake motor, pkoknua lokasinua fantastis deh, cuma wifinya agak jelek sih hahha, overall is ok, keknya kalo ke jogja lagi bakala nginep disini
AN
03 Jan 2021 - Couple
3.4/5
kamar bagus, fasilitas oke, tempat dekat kota, Tapi sayang mbak nya yg pakai hijab kacamata ngomong nya kurang ramah sama tamu
MF
25 Aug 2021 - Solo
5.0/5
harga murah tapi fasilitas berkualitas
AG
11 Jun 2021 - Couple
5.0/5
tempat nyaman bersih pelayannya juga ramah hehe
andreas setyadi
04 Jun 2021 - Family
4.2/5
Sayangnya ada semutnya di tempat tidur
Lika Syadin
02 Jun 2021 - Group
5.0/5
kamarnya bersih, fasilitasnya ok, pelayanannya ramah sekali. kurangnya kalo malam kadang water heater suka gk panas dan lokasinya agak sulit dicari jika baru pertama kali. overall, puas bgt menginap disini.
MS
31 May 2021 - Solo
4.2/5
Semua fasilitas berfungsi dengan baik. Untuk air hangat terbatas untuk penggunaan heater
PP
11 May 2021 - Solo
4.2/5
Tempat cukup bagus, hanya akses masuk ke lokasi saja yg agak sempit.
You’ve reported a review.
A problem occurred and we need a while to fix it. Please try again later.
You’ve already reported this review, and we’re currently checking your report.
Yay! You’ve successfully logged in
You’ve reported a review.
A problem occurred and we need a while to fix it. Please try again later.
You’ve already reported this review, and we’re currently checking your report.