1
Night
Red Planet Makassar, Makassar
Red Planet Makassar, Makassar
Red Planet Makassar, Makassar
Red Planet Makassar, Makassar
Red Planet Makassar, Makassar
+ 10 others
Hotel

Red Planet Makassar

Mariso, Makassar

Reviews

Tiket
3.9
Good
From 322 reviews
The most helpful reviews
AK
31 May 2020 - Group
2.2/5
Fasilitasnya Kurang Baik.
Achmad Fadel
10 Sep 2021 - Solo
5.0/5
okedeeehggghhhhhhhhhh
Akbar S
07 Mar 2021 - Couple
5.0/5
baik nyaman strategis adem
HY
21 Oct 2019 - Couple
3.4/5
Hotel yg sangat rekomendasi untuk liburan dengan budget yg pas-pasan.. thankyou red planet
Fadli Husain
06 Sep 2019 - Solo
5.0/5
Saya suka kasurnya, empuk, untuk harga segitu, sangat wajar dan diluar ekspektasi... pelayanan bagus dan ramah, airnyapun lancar, AC + Kipas angin, klo tidak ingin pakai AC, bisa buka jendela dan nyalakan kipas anginnya. Menyenangkan...
Location
Jl. DR. Ratulangi No.136 A, Mario, Kec. Mariso, Kota Makassar, Sulawesi Selatan 90112
maps
1
Night

About Accommodation

Check-in & check-out time
Check-in time:
14:00-23:59
Check-out time:
12:00
Do you want to check-in early? Arrange check-in time with the accommodation

Policy

Description

FAQ
What types of rooms are available in Red Planet Makassar?
The room types available in this hotel are:
  • Double
  • Twin
  • Queen
How much does a typical room cost at Red Planet Makassar?
The cheapest price at Red Planet Makassar if you want to stay tonight is IDR 237,737
What is the address of Red Planet Makassar?
Red Planet Makassar is located at Jl. DR. Ratulangi No.136 A, Mario, Kec. Mariso, Kota Makassar, Sulawesi Selatan 90112
What are the standard check-in & check-out times of Red Planet Makassar?
The standard check-in time at Red Planet Makassar is starting from 14:00-23:59 and the latest check-out time is at 12:00
What are the facilities available in Red Planet Makassar?
Facilities available in the hotel are (some may require extra charges):
  • tiket CLEAN
  • Wifi
  • Parking
  • Restaurant
  • 24-Hour Front Desk
Facilities
Popular Facilities
tiket CLEAN
Wifi
Parking
Restaurant
24-Hour Front Desk
Elevator
AC
Meeting Facilities
Wheelchair Access
Public Facilities
Smoking room
Air conditioning
Meeting facilities
Designated smoking areas
Public WiFi
Elevator/lift
Restaurant
Parking (Free)
Pets
No pets allowed
Hotel Services
Luggage storage
Multilingual staff
Newspaper stand
24-hour front desk
 

Reviews

3.9
Good
From 322 reviews
Cleanliness
3.8
Facilities
3.7
Location
4.0
Service
3.9
Value for money
3.9
Couple
104
Family
51
Solo
148
Group
19
Vacation
176
Business
62
Medical
3
Others
81
Sort
Most helpful
Most helpful
Latest
Highest rating
Lowest rating
Filter
All
All
Solo
Family
Group
Couple
Vacation
Business
Medical
Others
Reviews with photos
AK
31 May 2020 - Group
2.2/5
Fasilitasnya Kurang Baik.
Achmad Fadel
10 Sep 2021 - Solo
5.0/5
okedeeehggghhhhhhhhhh
Akbar S
07 Mar 2021 - Couple
5.0/5
baik nyaman strategis adem
HY
21 Oct 2019 - Couple
3.4/5
Hotel yg sangat rekomendasi untuk liburan dengan budget yg pas-pasan.. thankyou red planet
Fadli Husain
06 Sep 2019 - Solo
5.0/5
Saya suka kasurnya, empuk, untuk harga segitu, sangat wajar dan diluar ekspektasi... pelayanan bagus dan ramah, airnyapun lancar, AC + Kipas angin, klo tidak ingin pakai AC, bisa buka jendela dan nyalakan kipas anginnya. Menyenangkan...
MP
18 Nov 2018 - Solo
5.0/5
Remot ac nya nggak ada di kamar
Mahmudin Hasani
22 Sep 2021 - Solo
2.0/5
semua serba bayar, sandal tidak disediakan, handuk hitam spt sudah lama, bantal kucel, tp utk istirahat doang sih ya nyaman2 aja. meja sempit, meja opsional. air toilet kecil, mandi juga rasanya kurang. minta 2 kunci harus bayar 50k. dalam kamar ga ada kursi, kosong hanya tempar tidur doang
AZ
21 Sep 2021 - Family
4.0/5
overal good yah.....
YO
19 Sep 2021 - Solo
4.0/5
nzsjajaiskskamamqlqllsmmxdndnsksk
Mahmudin Hasani
19 Sep 2021 - Solo
2.0/5
ga disediakan alat makan, toilet minim alat mandi, odol, sikat gak ada, cuma sabun doang yg ada.. benahi deh utk harga 350 banyak yg lbh lengkap. wajar saya hanya semalam aja, pindah ke gammara dg harga 400 dah lengkap semua. termasuk kolam renang dll
You’ve reported a review.
A problem occurred and we need a while to fix it. Please try again later.
You’ve already reported this review, and we’re currently checking your report.
Yay! You’ve successfully logged in
You’ve reported a review.
A problem occurred and we need a while to fix it. Please try again later.
You’ve already reported this review, and we’re currently checking your report.