1
Night
RedDoorz near Mal Abepura, Jayapura
RedDoorz near Mal Abepura, Jayapura
RedDoorz near Mal Abepura, Jayapura
RedDoorz near Mal Abepura, Jayapura
RedDoorz near Mal Abepura, Jayapura
+ 18 others
Guest House

RedDoorz near Mal Abepura

Vim, Jayapura

Reviews

Tiket
3.8
Good
From 21 reviews
The most helpful reviews
RS
02 Feb 2020 - Solo
3.8/5
Cukup nyaman dan aman
AT
27 Jan 2020 - Solo
4.0/5
Hotel ini tidak jauh dari jalan besar, dekat dengan banyak tempat makan dan perkantoran pemerintah. Kalau bawa motor bisa parkir di depan lobby tapi kalau bawa mobil harus cari parkiran dekat dekat hotel karena tidak ada parkiran hotel. Kamar nya tidak besar apalagi kamar mandi nya kecil. Buat hotel budget termasuk ok, sesuai harga. Fasilitas TV sepertinya perlu diperbaiki karena tidak ada siaran. Overall ok sebagai hotel budget
Fahmi Abdussalam Khatami
08 Jan 2020 - Solo
5.0/5
Hotelnya nyaman,bersih dan strategis. dekat dengan pusat makanan dan belanja, pelayananya juga baik dan ramah banget
Audy Gusti
25 Dec 2019 - Solo
5.0/5
Best service and near with mal abepura, best price for nice room
FN
25 Nov 2019 - Couple
5.0/5
Bersih
Location
Jl. Worot, Vim, Abepura, Kota Jayapura, Papua , Indonesia
maps
1
Night

About Accommodation

Check-in & check-out time
Check-in time:
14:00-22:00
Check-out time:
12:00
Do you want to check-in early? Arrange check-in time with the accommodation

Policy

Description

FAQ
What is the address of RedDoorz near Mal Abepura?
RedDoorz near Mal Abepura is located at Jl. Worot, Vim, Abepura, Kota Jayapura, Papua , Indonesia
What are the standard check-in & check-out times of RedDoorz near Mal Abepura?
The standard check-in time at RedDoorz near Mal Abepura is starting from 14:00-22:00 and the latest check-out time is at 12:00
What are the facilities available in RedDoorz near Mal Abepura?
Facilities available in the hotel are (some may require extra charges):
  • Wifi
  • Parking
  • 24-Hour Front Desk
  • AC
Facilities
Popular Facilities
Wifi
Parking
24-Hour Front Desk
AC
Public Facilities
Smoking room
Air conditioning
Designated smoking areas
Public WiFi
Parking (Free)
Pets
No pets allowed
Hotel Services
Luggage storage
24-hour front desk
 

Reviews

3.8
Good
From 21 reviews
Cleanliness
4.0
Facilities
3.6
Location
3.8
Service
3.6
Value for money
3.9
Couple
3
Family
2
Solo
16
Vacation
5
Business
12
Others
4
Sort
Most helpful
Most helpful
Latest
Highest rating
Lowest rating
Filter
All
All
Solo
Family
Group
Couple
Vacation
Business
Medical
Others
Reviews with photos
RS
02 Feb 2020 - Solo
3.8/5
Cukup nyaman dan aman
AT
27 Jan 2020 - Solo
4.0/5
Hotel ini tidak jauh dari jalan besar, dekat dengan banyak tempat makan dan perkantoran pemerintah. Kalau bawa motor bisa parkir di depan lobby tapi kalau bawa mobil harus cari parkiran dekat dekat hotel karena tidak ada parkiran hotel. Kamar nya tidak besar apalagi kamar mandi nya kecil. Buat hotel budget termasuk ok, sesuai harga. Fasilitas TV sepertinya perlu diperbaiki karena tidak ada siaran. Overall ok sebagai hotel budget
Fahmi Abdussalam Khatami
08 Jan 2020 - Solo
5.0/5
Hotelnya nyaman,bersih dan strategis. dekat dengan pusat makanan dan belanja, pelayananya juga baik dan ramah banget
Audy Gusti
25 Dec 2019 - Solo
5.0/5
Best service and near with mal abepura, best price for nice room
FN
25 Nov 2019 - Couple
5.0/5
Bersih
IH
10 Nov 2019 - Solo
3.4/5
Tidak sesuai perkiraan... tryt mantappp... lokasix jg strategi. Petunjuk arah ditanbahin samping kntr pengadilan agama ya..
Ita Andriany
28 Aug 2021 - Family
3.6/5
yah lumayanlah utk type red dorz
AA
07 Jul 2021 - Family
1.0/5
resepsionis jutek, bnyak aturan ini itu, masak gk d bolehin nyetel ac,? gk boleh pake air bnyak2...aneh nih hotel apa penjara... gk boleh keluar dr hotel ini d ats jm 9 malam..lucu jg sih... untung cm pesan 1 malam, itupun nyesel jg...mending cri tmpat lain..cm krn udah bener2 butuh ya udah lah bertahan aja dsni 1 mlm, besoknya lgsg cr penginapan lain
AR
10 May 2021 - Solo
4.0/5
kmr bagus rapih... pelayanan nya ckp bgs
BP
05 May 2021 - Solo
3.0/5
Sip sip sip sip sip s
You’ve reported a review.
A problem occurred and we need a while to fix it. Please try again later.
You’ve already reported this review, and we’re currently checking your report.
Yay! You’ve successfully logged in
You’ve reported a review.
A problem occurred and we need a while to fix it. Please try again later.
You’ve already reported this review, and we’re currently checking your report.