1
Night
RedDoorz Plus @ Cipete Damai, South Jakarta
RedDoorz Plus @ Cipete Damai, South Jakarta
RedDoorz Plus @ Cipete Damai, South Jakarta
RedDoorz Plus @ Cipete Damai, South Jakarta
RedDoorz Plus @ Cipete Damai, South Jakarta
+ 12 others
Guest House

RedDoorz Plus @ Cipete Damai

Kebayoran Baru, South Jakarta
Starts from
IDR 155,873
per room per night

Reviews

Tiket
3.0
Okay
From 66 reviews
The most helpful reviews
RS
01 Nov 2020 - Solo Trip
1.2/5
Semuanya buruk dr fasilitas, pelayanaan dan kenyamanan buruk sekali, hotelnya sangat brisik hotelnya juga penuh dengan semut, kamar bau, pokoknya mengecewakan lah, saya sangat terganggu menginap disini, ngga bisa tidur karna hotel sangat brisiki sekali padahal sudah larut malam, JANGAN MENGINAP DISINI POKOKNYA
SH
16 Jun 2021 - Others
5.0/5
sangat tenang dan nyaman untuk tempat nya.. sangat salut sama karyawan nya yg ramah.. selalu di jaga keramahan nya mas choliq dan mas agung.
AH
02 Dec 2019 - Couple Trip
1.4/5
Ruangan tidak sesuai yg difoto. Terlalu kecil. Lampu lorong mati saat malam. Penjaga tidak ramah.
MR
24 Sep 2021 - Business Trip
1.0/5
Dimintain biaya tambahan oas mau checkin, kamar kecil, gelap, bauk, tv channelnya gak bisa semua, beda banget sama foto di app lah pokoknya. Ini yg terzonk. Kamar kayak kos2an, udah gitu bisa jam2an juga dong. Padahal ini reddoorz plus. JANGAN NGINEP DISINI DEH MENDINGAN. SERIUS. NYESEL PARAH.
Irvanta aprillio ginting
13 Jun 2021 - Others
3.0/5
mantap penginapan wort it
Location
Jalan Damai Raya no 47,Cipete Utara
maps
1
Night
Non-smoking room
AC
Wifi
Free Cancellation
Pay at Hotel
Breakfast

Double Room

Breakfast not included
Wi-Fi
1 Guest
IDR 155.873
per room per night
1.169 tiket Points

Double Room

Only 5 rooms left!
Breakfast not included
Wifi
1 Double Bed
1 Guest
Free WiFi
IDR 176.001
per room per night
1.320 tiket Points

Double Room

Breakfast not included
Wifi
1 Double Bed
1 Guest
20.0m²
Free WiFi
Book early and save 12%
IDR 224.401
per room per night
1.683 tiket Points
See more rooms (10)

Double Standard Room

Breakfast not included
Wi-Fi
1 Double bed 131-150 width
1 Guest
IDR 172.330
per room per night
1.292 tiket Points

Double Standard Room

Breakfast not included
Wi-Fi
1 Guest
IDR 184.671
per room per night
1.385 tiket Points

Double Standard Room

Breakfast not included
Wi-Fi
1 Double bed 131-150 width
1 Guest
Free Cancellation
IDR 320.448
IDR 281.994
per room per night
2.115 tiket Points

Queen Economy Room

Only 5 rooms left!
Breakfast not included
Wifi
1 queen bed
1 Guest
20m²
Free Cancellation
Pay at Hotel
IDR 176.000
per room per night
0 tiket Points

Queen Room

Only 5 rooms left!
Breakfast not included
Wi-Fi
1 Queen-size bed 150-154 width
1 Guest
Free Cancellation
IDR 225.595
per room per night
1.692 tiket Points

Deluxe Room

Only 2 rooms left!
Breakfast not included
Wi-Fi
1 Guest
IDR 230.133
per room per night
1.726 tiket Points

Queen Deluxe Room

Only 3 rooms left!
Breakfast not included
Wifi
1 queen bed
1 Guest
18m²
Free Cancellation
Pay at Hotel
IDR 355.000
per room per night
0 tiket Points

Queen Deluxe Room

Only 3 rooms left!
Breakfast (1 pax)
Wifi
1 queen bed
1 Guest
18m²
Free Cancellation
Pay at Hotel
Breakfast
IDR 410.000
per room per night
0 tiket Points

About Accommodation

Check-in & check-out time
Check-in time:
14:00-23:00
Check-out time:
12:00
Do you want to check-in early? Arrange check-in time with the accommodation

Policy

Description

FAQ
What is the address of RedDoorz Plus @ Cipete Damai?
RedDoorz Plus @ Cipete Damai is located at Jalan Damai Raya no 47,Cipete Utara
What are the standard check-in & check-out times of RedDoorz Plus @ Cipete Damai?
The standard check-in time at RedDoorz Plus @ Cipete Damai is starting from 14:00-23:00 and the latest check-out time is at 12:00
What are the facilities available in RedDoorz Plus @ Cipete Damai?
Facilities available in the hotel are (some may require extra charges):
  • Wifi
  • Parking
  • 24-Hour Front Desk
  • AC
Facilities
Popular Facilities
Wifi
Parking
24-Hour Front Desk
AC
Public Facilities
Air conditioning
Living room
Parking (Free)
Pets
No pets allowed
Hotel Services
Luggage storage
24-hour front desk
 

Reviews

3.0
Okay
From 66 reviews
Cleanliness
2.9
Facilities
2.9
Location
3.2
Service
3.1
Value for money
3.1
Couple
31
Family
9
Solo
24
Group
2
Vacation
30
Business
12
Medical
1
Others
23
Sort
Most helpful
Most helpful
Latest
Highest rating
Lowest rating
Filter
All
All
Solo Trip
Family Trip
Couple Trip
Trip with Friends
Business Trip
Medical Trip
Others
Reviews with photos
RS
01 Nov 2020 - Solo Trip
1.2/5
Semuanya buruk dr fasilitas, pelayanaan dan kenyamanan buruk sekali, hotelnya sangat brisik hotelnya juga penuh dengan semut, kamar bau, pokoknya mengecewakan lah, saya sangat terganggu menginap disini, ngga bisa tidur karna hotel sangat brisiki sekali padahal sudah larut malam, JANGAN MENGINAP DISINI POKOKNYA
SH
16 Jun 2021 - Others
5.0/5
sangat tenang dan nyaman untuk tempat nya.. sangat salut sama karyawan nya yg ramah.. selalu di jaga keramahan nya mas choliq dan mas agung.
AH
02 Dec 2019 - Couple Trip
1.4/5
Ruangan tidak sesuai yg difoto. Terlalu kecil. Lampu lorong mati saat malam. Penjaga tidak ramah.
MR
24 Sep 2021 - Business Trip
1.0/5
Dimintain biaya tambahan oas mau checkin, kamar kecil, gelap, bauk, tv channelnya gak bisa semua, beda banget sama foto di app lah pokoknya. Ini yg terzonk. Kamar kayak kos2an, udah gitu bisa jam2an juga dong. Padahal ini reddoorz plus. JANGAN NGINEP DISINI DEH MENDINGAN. SERIUS. NYESEL PARAH.
Irvanta aprillio ginting
13 Jun 2021 - Others
3.0/5
mantap penginapan wort it
LC
24 Jan 2022 - Others
4.0/5
good....,,,,,,,,..............
ML
23 Jan 2022 - Couple Trip
2.2/5
Ngeselin banget nginep disini kamar nya beda bgt sama yang di foto. Ini mah kayak kamar yang suka di grebek 86 buset!!! Bisa di liat lah ya dari tempat duduk nya berasa di warkop
ER
19 Jan 2022 - Others
2.8/5
ngga banget, seruangan kek bau gitu:(
Aprillia sukmawati anggraini
18 Jan 2022 - Couple Trip
4.0/5
dapet kamar yg lumayan untik harga murah
ES
17 Jan 2022 - Couple Trip
2.0/5
Alas kasur nya gak diganti.
You’ve reported a review.
A problem occurred and we need a while to fix it. Please try again later.
You’ve already reported this review, and we’re currently checking your report.
Yay! You’ve successfully logged in
You’ve reported a review.
A problem occurred and we need a while to fix it. Please try again later.
You’ve already reported this review, and we’re currently checking your report.