1
Night
Studio 24 Apartemen The Jarrdin Cihampelas by Berdikari Properti, Bandung
Studio 24 Apartemen The Jarrdin Cihampelas by Berdikari Properti, Bandung
Studio 24 Apartemen The Jarrdin Cihampelas by Berdikari Properti, Bandung
Studio 24 Apartemen The Jarrdin Cihampelas by Berdikari Properti, Bandung
Studio 24 Apartemen The Jarrdin Cihampelas by Berdikari Properti, Bandung
+ 7 others
Apartment

Studio 24 Apartemen The Jarrdin Cihampelas by Berdikari Properti

Coblong, Bandung
Independence Deals
Starts from
IDR 276,000
per room per night

Reviews

Tiket
2.6
Okay
From 5 reviews
The most helpful reviews
Hana Haryda
10 May 2022 - Trip with Friends
2.0/5
Udah sering pesen penginapan baru ini yang bener2 mengecewakan banget. Bener setidak bersih itu kamarnya, pas dateng sprei nya sama sekali tidak diganti dan masih bau banget. Udah diganti juga masih tetep baunya ga enak. Hordennya juga kayanya bisa dibilang bukan horden dah, trus balkon dan lemari rak buat cuci piringnya juga beneran sekotor itu. Kamar mandinya juga kurang nyaman. Padahal udah booked buat 3 malam tapi baru semalem stay trus besoknya langsung check out karna emang setidak nyaman itu. Sebelumnya udah liat2 review di youtube dan itu rata2 reviewnya bagus tapi gatau kenapa pas kami yang disitu malah tidak sesuai
Anggraini Hasanti Ade Persada
07 Jul 2022
4.0/5
Desty Sintya Antasari
06 May 2022
2.4/5
Kamar pengap dan debu. tirai penutup jendela kotor , lantai kotor
muhammad fauzi
04 Feb 2022
3.0/5
Sangat kurang untuk tempat mandi
PW
12 Dec 2021 - Couple Trip
1.6/5
berdebu, kamar terlihat kotor.
Location
Jl. Cihampelas Belakang No.10 Bandung
maps
1
Night

1 Bedroom Apartment

Only 1 rooms left!
Breakfast not included
Wi-Fi
1 King
2 Guests
24m²
Independence Deals
IDR 313.800
IDR 276.000
per room per night
4.830 tiket Points

About Accommodation

Check-in & check-out time
Check-in time:
13:00-23:00
Check-out time:
12:00
Do you want to check-in early? Arrange check-in time with the accommodation

Policy

Description

FAQ
What is the address of Studio 24 Apartemen The Jarrdin Cihampelas by Berdikari Properti?
Studio 24 Apartemen The Jarrdin Cihampelas by Berdikari Properti is located at Jl. Cihampelas Belakang No.10 Bandung
What are the standard check-in & check-out times of Studio 24 Apartemen The Jarrdin Cihampelas by Berdikari Properti?
The standard check-in time at Studio 24 Apartemen The Jarrdin Cihampelas by Berdikari Properti is starting from 13:00-23:00 and the latest check-out time is at 12:00
What are the facilities available in Studio 24 Apartemen The Jarrdin Cihampelas by Berdikari Properti?
Facilities available in the hotel are (some may require extra charges):
  • tiket CLEAN
  • Swimming Pool
  • Parking
  • AC
  • Living Room
Does Studio 24 Apartemen The Jarrdin Cihampelas by Berdikari Properti have a swimming pool?
Yes, Studio 24 Apartemen The Jarrdin Cihampelas by Berdikari Properti does have a swimming pool.
Facilities
Popular Facilities
tiket CLEAN
Swimming Pool
Parking
AC
Living Room
Public Facilities
Smoking Room
Air Conditioning
Elevator/Lift
Living Room
Parking (Surcharge)
ATM/Banking
Designated smoking areas
Swimming Pool
Pets
No Pets Allowed
Kids Facilities
Children Playground
 

Reviews

2.6
Okay
From 5 reviews
Cleanliness
2.2
Facilities
2.4
Location
3.4
Service
2.4
Value for money
2.6
Couple Trip
1
Trip with Friends
1
Sort
Most helpful
Most helpful
Latest
Highest rating
Lowest rating
Filter
All
All
Solo Trip
Family Trip
Couple Trip
Trip with Friends
Business Trip
Medical Trip
Others
Reviews with photos
Hana Haryda
10 May 2022 - Trip with Friends
2.0/5
Udah sering pesen penginapan baru ini yang bener2 mengecewakan banget. Bener setidak bersih itu kamarnya, pas dateng sprei nya sama sekali tidak diganti dan masih bau banget. Udah diganti juga masih tetep baunya ga enak. Hordennya juga kayanya bisa dibilang bukan horden dah, trus balkon dan lemari rak buat cuci piringnya juga beneran sekotor itu. Kamar mandinya juga kurang nyaman. Padahal udah booked buat 3 malam tapi baru semalem stay trus besoknya langsung check out karna emang setidak nyaman itu. Sebelumnya udah liat2 review di youtube dan itu rata2 reviewnya bagus tapi gatau kenapa pas kami yang disitu malah tidak sesuai
Anggraini Hasanti Ade Persada
07 Jul 2022 -
4.0/5
Desty Sintya Antasari
06 May 2022 -
2.4/5
Kamar pengap dan debu. tirai penutup jendela kotor , lantai kotor
muhammad fauzi
04 Feb 2022 -
3.0/5
Sangat kurang untuk tempat mandi
PW
12 Dec 2021 - Couple Trip
1.6/5
berdebu, kamar terlihat kotor.
You’ve reported a review.
A problem occurred and we need a while to fix it. Please try again later.
You’ve already reported this review, and we’re currently checking your report.
Yay! You’ve successfully logged in
You’ve reported a review.
A problem occurred and we need a while to fix it. Please try again later.
You’ve already reported this review, and we’re currently checking your report.